REKLAMACJE I ZWROTY

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Bea Boutique produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: Bea Boutique Kompleks Handlowo-Usługowy 71-245 Szczecin ul.Zawadzkiego 145 pawilon 30 wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (do pobrania niżej) wraz z paragonem.
• Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami oraz listami zwyklymi i poleconymi
• Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony,powinien być zwrócony w stanie nienaruszonym ,bez śladów użytkowania ,ze wszystkimi częściami (metki,paski)
• Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciącu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

REKLAMACJE I ZWROTY

REKLAMACJA

(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu)
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres:Bea Boutique Kompleks Handlowo-Usługowy 71-245 Szczecin ul.Zawadzkiego 145 pawilon 30 wraz z paragonem oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym(do pobrania niżej)
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny – pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Bea Boutique zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Bea Boutique ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.